start: 2. září 2011
konec: 30. květen 2014
stav:31/101

úterý 14. srpna 2012

79 odběháno :-)

Uplně sem zapomněla, že tu ten úkol mam. Běhat sem začla někdy v půlce června. No dobře, vim to přesně: 16. června :-D. Patnáctého jsem totiž dělala šílenou zkoušku a den potom sem poprvý vyběhla, tak proto to vim :-). Nejhorší bylo překonat první cca tři týdny. Pak už mě to začlo neee nějak extra bavit, ale už sem se nemusela nutit. To sem furt běhala kolečka v parku. Teď sem ale začla běhat po okolních vesnicích, tak 8-10 km, a najednou mě to fakt chytlo :-). A to tak, že pravděpodobně poběžim místo zraněné kamarádky desetikilometrový Run the Prague! Tak mi držte pěsti, ať neskončim poslední :-D




1 komentář:

  1. Super! Já o tomhle úkolu u tebe vím, všechny je mám nastudované a vždycky si tak říkám, kdy si na to vzpomeneš a uděláš z něj splněný :D

    OdpovědětVymazat