start: 2. září 2011
konec: 30. květen 2014
stav:31/101

čtvrtek 31. května 2012

83 splněna - vypito!

Taaaak. Myslela sem že to bude těžší. Jednu dobu už sem byla fakt zvyklá jen na obyč vodu a nedělalo mi to problém. Jenže pak táta začal kupovat slazený vody a já začla chodit na vš a kupovala si šťávu. Se šťávou sem pomalinku, polehoučku přestávala. V poslední době sem začla pít hodně ovocný čaje (neslazený). Jenže pak sem se dočetla že okyselujou (narozdíl od bylinkovejch) organismus, tak sem s tim přestala a začla pít obyč vodu. Jenže to bylo v Hradci a doma sem furt byla na těch sladkejch hnusech. Na bytě sem si vždycky napustila flašku vody, postavila k posteli (kde trávim většinu času) a neměla problém vypít i 3 (= 4,5 litru). Tak sem to konečně zavedla i doma. Nevim proč mi to tak trvalo. Je to tam teda horší, doma se hodně stěhuju z místa na místo a zvlášť při učení, ale prostě se snažim tu jednu flašku dopoledne a druhou odpoledne vypít. A na sladkou vodu už nemam ani pomyšlení když vim, že někde stojí ta moje s čistou vodou a čím víc jí vypiju, tím pro moje hubnutí a hlavně pro moje tělo líp.

Takže prostě myslim, že si můžu tenhle úkol odškrtnout, že už sem se i doma srovnala do latě :-)


3 komentáře:

  1. Cóóó? Ovocné čaje okyselují? To snad ne, celou zimu jsem pila neslazené čaje! No, aspoň vím, proč jsem nehubla.. :D Já samotnou vodu moc nemusim, radši si do ní dám citron..
    Super, další úkol splněn :) Těším se na další!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Jen jsem se Tě chtěla zeptat jako někoho, kdo již chvilku plány plní, jestli to pořád považuješ za přínos, jestli je to raálné a jak se Ti daří. Díky.

    Esk.

    OdpovědětVymazat
  3. A aby těch komentářů ode mě nebylo málo: Vodu chválím, voda je hodná! :)

    OdpovědětVymazat