start: 2. září 2011
konec: 30. květen 2014
stav:31/101

úterý 13. září 2011

Dva kazy, první pohled, jeden cyklovýlet a pět kešek :-)

To první číslo neni moc veselý, pěkně mě potrápila pani zubařka :-(...byli sme u nějaký nový (vždycky jedem celá rodina :-D), byla moc hodná a jemná, ne jako ta předtim u který sem se pernamentně bála že tou kovovou špachtlí rejpne vedle nebo moc hluboko...bolelo to jen chvilku, to se dalo přežít ale vytočila mě sestřička která mi skoro vynadala že se o zuby nestaram...těm co mě znaj už je určitě jasný, že sem odcházela s brekem :-D

Doma na mě ale čekala odměna: první pohled z postcrossingu! Až z Japonska :-). Je moc pěknej a nečekaně Japonec napsal, že by se do Česka jednou rád podíval :-D. A protože bylo krásně, našla sem si pár kešek z okolí a vyrazila na výlet na kole. Bože jak tam bylo krááásně! Určitě musim brzy vyrazit zas. A protože sem po návratu domů byla ještě plná energie, vytáhla sem na kešky i bráchu. Že byl ale nadšenej!  :-D. Jednu sme našli, na druhou jsem potřebovala zatim jen něco spočítat a třetí (tu pro začátečníky :-D) sme nenašli, ale jako památku na ní sme celí požahaný od kopřiv :-)
















1 komentář:

  1. Aha, takže tady je odpověď na to, jestli ti přišel pohled... :)

    OdpovědětVymazat