start: 2. září 2011
konec: 30. květen 2014
stav:31/101

úterý 6. září 2011

46ka hotová! - postcrossingu zdar!

To by mě zajmalo, proč sem se toho sakra furt tak bála? Registraci sem zvládla v pohodě (dyď už sem zaregistrovaná na tolika anglických a francouzských stránkách, tak fakt nevim proč sem tohle když sem o postcrossingu uslyšela zavrhla) a už sem odeslala i pět pohledů :-). Vybrala sem fakt krásný, se zámkem, daňkama i náměstím s růžema , sesmolila pár vět jakože pohled je z malého jihočeského městečka s vodním zámkem a parkem s daňkama a je známá jako město růží (jo sou tu asi jen dva keře ale to oni neví ) a odeslala. Jeden do velké Emériky, další do Portugalska, Běloruska, Ruska a Finska. Řeknu vám, docela sranda psát ty jejich adresy. U Američanky a Rusa jsem ještě jakž takž zvládla vyluštit co asi tak bude PSČ ale u Finky už sem to vzdala, napsala sem adresu jak se mi ukázala a políčka na PSČ vesele ignorovala. By mě zajmalo co všechny ty písmenka a číslíčka v těch adresách (hlavně v té Portugalské!) znamenají :-D. No snad pohledy v pořádku dojdou a mě pak pošťačka taky přinese pět bůhví odkad. Nevíte jak dlouho to tak trvá?

3 komentáře:

  1. První pohled mi došel asi za 14 dní od odeslání mého prvního pohledu, ale záleží na tom odkud ti pohled přijde, zatím nejkratší doba za kterou mi přišel byl 4 dny a nejdelší 41 dní.

    OdpovědětVymazat
  2. díky :-)...tak to se budu těšit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už ti něco přišlo? A pokračovala jsi v posílání? Taky o tom docela silně uvažuju... :)

    OdpovědětVymazat