start: 2. září 2011
konec: 30. květen 2014
stav:31/101

pondělí 20. srpna 2012

8. odřízeno

Jezdit víc autem. Neměla sem tušení, jak chci tenhle úkol splnit. Ono to je těžký se vyjezdit, když s rodinou v podstatě nikam nejezdíte. Nanejvýš 20 km k babičce a 1 km do Lidlu :-D. Ale tyhle prázdniny se mi naskytla super příležitost to změnit. Našla sem si brigádu u pošty. Rozvážím ráno noviny po okolních vesnicích. Jo, nejezdí skoro žádný auta a je to jen po vesničkách, ale stejně mi to přijde jako dobrá zkušenost. A přeci jen ujedu denně přes 60 km :-). Ale furt sem si řikala, že to na odškrtnutí úkolu nestačí, že to chce ještě nějakou deší cestu a víc po hlavní silnici :-D. Až jsme se vydaly s kámoškou na keškovací výlet. Ujely jsme za den autem cca 140 km, po hlavních silnicích a i sem projížděla 3 většími městy ;-). Velkýho města se teda furt bojim, ale už se pomalu přestávám bát měst okresních. A po tomhle výletě jsem se rozhodla, že už sem na tom s řízenim mnohem líp. Hlavně se mnohem míň bojim a rozhodně už nestresuju, když jedu po úzký silničce, co budu dělat, když potkam auto. Vůči tomu už jsem díky poště imunní :-D


2 komentáře:

  1. Super!! Doufám, že do tohohle stadia se taky dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš můj obdiv. Taky bych ráda, ale asi to ještě potrvá.

    OdpovědětVymazat